Cumpar masini de cusut Singer
Am aflat si eu care e pacalela cu masinile de cusut Singer. Sunt sigur ca ati citit anunturile: “Cumpar masina de cusut veche Singer. Pret: 20.000 de euro”. Se spune ca au componente din argint, cupru, povesti. Suna romanul: am si eu una, imi dati banii, ca vreau sa-mi iau o garsoniera. Da, zice “cumparatorul”. Spuneti-mi seria de pe spatele masinii. Se uita omul, chiar au o serie. Zice numerele si teparul exclama: senzational! domnule ati castigat 50.000 de euro! Mai trebuie sa indeplinesti o singura conditie, extrem de usoara! Teparul il pune pe om sa gaseasca masina cu o serie similara, care este “in serie”, adica are seria +/- 1. Cauta omul, se da de ceasul mortii, si atunci vine apelul salvator. Hai domn’e ca am gasit-o noi, uite te duci in orasul X, te vezi cu proprietarul si o iei usor. Omul, cu gandul la premiul cel mare, se duce, cheltuie, se agita. Acolo e un “membru al echipei”. Acesta ii spune sec: “fara 15.000 de euro nu ti-o dau”. Sta romanu, calculeaza, dau 15.000 pe asta si le vand apoi cu 50.000 la fraierii aia. Se duce la banca, ia credit, plateste 15.000, dupa care se intoarce victorios acasa. Canci de mai dai de cineva. Nici cel cu premiul, nici celalat personaj nu mai sunt de gasit. Iata cum, o veche masina de cusut Singer chiar a valorat 15.000 de euro. Pentru cel fraierit…
Popularitate: 36% [?]
In categoria Genial |
93 Comentarii to “Cumpar masini de cusut Singer”
Spune-ti parerea!
- Orange si Voltaj se lanseaza in Web 2.0
- Portabilitatea numerelor
- Criza pazeste pepenii
- MCTI nu se desfiinteaza
- WiMax: ofertele se depun pina pe 5 februarie
- Publicitate online: jucatorii raman optimisti pentru 2009
- Hewlett Packard, peste asteptari
- Taxa auto, inca o bataie de joc
- Pe scurt
- CNA si amenzile lui peste
- Cata muzica ai descarcat azi?
- Opel Insignia, bate spre BMW / Volkswagen
- "Ziarul" s-a inchis peste noapte
- Hai ca se poate!
- Canon EOS 1000D, un nou rebel digital ;-)
- BMW cu caroserie de pinza?!?!
- HP TouchSmart - ecran tactil la PC
- Samsung Omnia: inca un rival iPhone in drum spre Romania
- Telefoane mobile: riscul de cancer este mare pentru copii
- iPhone 3G versus HTC Touch Diamond

(6 vot / voturi, media generala: 4.83 din maximum de 5)
2007-10-30T15:29:53+0200 at 3:29 pm
nu inteleg cum de ai putut sa dai atatia bani pe masina aia de cusut :))
2007-10-30T15:53:51+0200 at 3:53 pm
Aaa, pai daca merg afacerile bine :-))
2007-11-10T19:11:09+0200 at 7:11 pm
15000 pe-o vechitura:))….am si eu una de la bunica…o dau ieftin..cat sa beau o bere:))
2008-02-03T22:30:35+0200 at 10:30 pm
ziceti voii si eu am una am examinat componentele o singura tija e dintrun aliaj moale ce-l poti cresta cu un cutitt la suprafata e de culoare galbuie in interir argintiu e ca o dezmembram dar masina e in stare perfecta de funtionare cu ce as putea testa metalul mai serios astept sugesti pe maill ohacic@yahoo.com
2008-02-04T10:12:30+0200 at 10:12 am
Mai omule, nu pricepi ca e inselatorie? Nu contin nimic masinile alea, nici aur nici argint nici nimic. E doar o cioaca.
2008-02-04T14:07:35+0200 at 2:07 pm
si cat aur sa contina sa coste 20000 euro? sau 15000?
ca nu mai stiu care e pretul aurului.
Poate s-a mai scumpit intre timp.
Da o masina de cusut cu totul si cu totul din aur n-ar fi rau sa fie, nu?
2008-02-11T17:29:43+0200 at 5:29 pm
vreau si eu sa vand o singer
2008-02-11T17:30:53+0200 at 5:30 pm
Din pacate nu am sa te las sa-mi fraieresti cititorii
2008-03-19T21:49:01+0200 at 9:49 pm
Baaaa……ce cacat. am si eu o singer de la bunica lu mama lu bunica cu seria y…nustiu cum si vroiam sa o vand dar..:)):))):)) cand am cautat si am dat de comentariile astea mi-am dat si eu seama ca e tzeapa. daca l-as prinde pe ala care face deastea…x-( vai de el!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2008-03-28T19:16:47+0200 at 7:16 pm
am vandut in 2001 2buc si mai am una. e adevarat ca sau pacalit uni find ca nu le mai gasesti pe cele care valorau bani astia. au fost cateva seri care contineau platina si aur da sau dus. :)) cine le cunoaste stie care mai au daca ori mai fi. nemti cand au fugit au turnat aurul sau platina in blatul de la masina casa poata fugi cu el din tara
2008-03-28T19:25:08+0200 at 7:25 pm
Se pare ca acum e mai profitabil sa pacalesti oamenii
2008-04-10T22:35:27+0300 at 10:35 pm
sunte-ti pe piste gresite domnilor!anumite marci de masini de cusut au serii de conturi elvetiene ale evreilor!evreii si-au aparat banii in acest mod,hitler,holocaust!acum,cine scrie anunturi ca ar vrea sa cumpere masini de cusut si vrea seria sa vada (chipurile),are sistemul ,daca e o serie valabila el isi poate transfera banii direct in contul lui! pur si simplu nu il intereseaza fierotania aia!asadar voi ai puteti imbogatii pe acesti excroci !mare atentie domnilor,puneti problema in felul acesta : vreti seria?prima data imi platiti masina ca sa aveti seria!vedeti daca va fi de acord escrocul!!
2008-04-16T19:03:43+0300 at 7:03 pm
mai nou iti cere sa depui 600ron in contul lor ca sa intrii in posesia banilor numai ca nu prea ii interezseaza masina ..=))..AM O INTREBARE PT DOMNUL CARE SUSTINE CA A VANDUT 2BUC (burglar)…PE CATI BANI LE-AI VANDUT? SI UNA PT >> ordinaru <<..DE UNDE AI AFLAT ACELE INFORMATII CU CONTURILE SI ETC..?..VA MULTUMESC..
2008-04-16T19:08:39+0300 at 7:08 pm
Eu cred ca sunt multe inventii… Ai grija.
2008-04-21T08:47:57+0300 at 8:47 am
OK.am citit parerile dv.toti aveti dreptate…. .dar care sunt acele serii cautate,care sunt acele numere [serii,parole etc.]de conturi si cum au ajuns sa le detina acesti “cumparatori”…imi poate raspunde cineva ???!!!!!
2008-05-12T13:22:17+0300 at 1:22 pm
sincer eu cred ca exista acele serii dar de unde le au acei cumparatori am tot vazut acele anunturi in ziar si chear am sunat la cateva si miau spus sa depun niste bani in conturile lor deci era vrajeala
2008-05-12T14:08:40+0300 at 2:08 pm
Si eu cred ca exista. Dar asa exista si comori ingropate, corabii scufundate si multe alte chestii pe care nu avem cum sa le gasim noi. Si chiar daca ai avea seria, cum faci? Te duci unde? In Elvetia la o banca? La ce banca? Si spui ce, ca esti ruda cu cineva? Cu cine? Si de ce ai tu contul lui?
Este o nebunie totala. Nu ai cum sa faci ceva in acest mod. De-aia au aparut tepele. Alea aduc un castig real. In bani.
2008-05-12T14:31:14+0300 at 2:31 pm
Dan sa stii ca unele serii sunt chiar bune dami o adresa de mail si iti trimit copie de pe contractu de vinzare cumparare sa vezi ca am primit 50.000 euro e contract facut la notar
Nu toate seriile sunt bune
Masinile de cusut la care seria are in fata litera “F” au intradevar o placa de circa 8 kg de platina + alte piese de platina
2008-05-12T15:07:56+0300 at 3:07 pm
Eu personal nu cred, chiar daca imi trimiti contractul, chiar daca mi-ai arata banii intr-o geanta
Ma bucur insa daca chiar ai primit bani pe ea. Banuiesc ca daca s-ar cauta platina proprietarul ar putea sa o vanda si singur, nu ar fi nevoie de “intermediari”.
Ideea mesajului meu ar fi ca romanii trebuie sa DESCHIDA OCHII atunci cand fac astfel de tranzactii.
2008-05-17T19:09:09+0300 at 7:09 pm
am si eu o masina SINGER as vrea so vand
2008-05-20T12:14:42+0300 at 12:14 pm
am si eu una cu seria f si am sunat la aia si au zis ca imi dau 183 ooo euro. unde vreau eu la banca sau in man. si ca sa ne intalmim fiecare cu avocatii lor si la notariat. nu stiu ce sa mai cred
2008-05-20T15:34:14+0300 at 3:34 pm
Pai omule, du-te la intalnire. Dar sa nu fii de acord sa le dai tu bani, sau informatii din buletin INAINTE sa te plateasca ei.
Aranjeaza sa nu te duci singur, sa mai fii cu cineva, tineti celularele la indemana.
Ma rog, fii precaut, gandeste-te ca sansa cea mai mare este sa fie TEAPA.
Daca iti suna ceva aiurea nu mai sta la alte discutii, e clar ca e pacaleala.
Spune-ne si nou dupa aceea, ca sa stim!
2008-05-22T10:15:43+0300 at 10:15 am
nu stiu ce sa mai cred.am si eu o masina de cusut singer seria f….si as fi tentata sa o vand daca miar iesi un pert bun pe ea.
2008-05-22T10:25:09+0300 at 10:25 am
Ma simt obligat sa mai repet o data : sa nu dati nici un leu inainte , ca va pacalesc aia. Daca primiti bani, faceti-o legal, prin notar, cu avocat. NU mergeti singuri la intalniri…
2008-05-25T22:04:22+0300 at 10:04 pm
e o tapa mare. prietenul meu ala cu masina la 183 mii de euro sa trezit cu 3 mil la telefon de plata. te tineau de vorba o gramada . cred ca era nr de ala cu supra taxa. erau 2 metode. una ziceau ca iti trimet un certificat de autentificare ca asa tebuie si ca sa puna 5 mil la banca. si a doua ziceau ca banii vin la banca si vine unul sa sigileze masina si sa plateasca 7 mil jumate pe loc. dar prea se schimbau firmele acum erea din bucuresti iar peste 10 min erea de la cluj
2008-05-27T08:32:05+0300 at 8:32 am
Da … Masinile astea Singer … :)) Eu de cand eram copil stiu de ele mai ales ca mama avea una(inca o mai are :)) si m-am tot interesat pe tema asta … Deci de vreo 12 ani incoa’ eu nu am cunoscut sau nu am auzit la vreun cunoscut al meu un caz real si credeti-ma m-am cam interesat. Sunt sigur si eu ca si altii de aici ca e vb de pacaleli
App . … si masina mamei e cu seria F si nu are nici macar urma de praf de platina in ea :))
2008-05-27T12:19:07+0300 at 12:19 pm
MASINI DE SCRIS NU VREI/
2008-06-02T14:31:35+0300 at 2:31 pm
Chiar e o pacaleala.. Fratele bunicii mele are o masina Singer si a dat anunt la ziar ca o vine ( cerea o suma in euro.. nu cunosc suma). Suna un barbat din Timisoara ca vrea masina DAR inainte trebuie sa trimita niste bani pe un card ( motive neintemeiate ) … Omul fiind batran.. a trimis 12 milioane lei ( vechi ) pe card. A primit urmatorul raspuns: daca vreti sa venim sa o luam.. trimiteti inca 10 milioane. Si asa sa terminat pacaleala :)) cand am auzit sa mor ! ce inseamna sa fi nestiutor..
2008-06-06T09:03:42+0300 at 9:03 am
Prieteni este pacaleala un mit de adevar se poate sa fie dar pe linga un tip serios sunt 100 de sarlatani care vor bani in cont si au telefoane cu tarife speciale.nu vorbesc dun burta am fost cu 2 vecini care aveau 2 masini de ,,valoare mare,,tocmai la oradea sa ne intalnim cu unii din astia care cumpara asa ceva si cand colo era o casa parasita si nu mai raspundeau nici la telefon. Neam ales cu drumul in care am vazut peisaje frumoase si cu invataturi, noi fiind tocmai din craiova . In nici un caz nu dati bani in conturi aiurea si nici date personale ca va treziti cu o super rata la banca pe numele vostru de vindeti casa . Si noi am zis ca sa mergem sa vedem noi carei treaba decat sa punem banii la banca cu mana noastra la banca,ce bani am pierdut cu drumul iam pierdut noi tipii nu sau ales cu nimic.parerea mea e ca daca intradevar au valoare vine da banii si o ia ce atata futai cu date si bani prin conturi cu cataloage dar nu am vazut nici un norocos sa care sa fii primit banii
2008-06-15T21:46:24+0300 at 9:46 pm
am un prieten care are o masina de cusut singer si m-a rugat sa intru pe net sa vad daca gasesc ceva info despre ea.este din 1883 nu stiu ce serie are dar este bine intretzinuta.respectivul este interesat sa o vanda dar numai daca-i iese pretz bun.dupa ce aam vazut ca se scrie pe acest site cred ca nu are nici o sansa ca defapt totul sunt niste zvonuri aruncate aiurea de baietzi care vor sa faca bani repede.oricum daca-mi putetzi da ceva info despre unde m-as putea interesa despre aceasta masina,va multzumesc.
2008-06-16T11:14:29+0300 at 11:14 am
Atunci spune-i : este o teapa, sa aiba grija ca ramane fara bani!
2008-06-25T15:08:43+0300 at 3:08 pm
Buna:)
Si noi avem o masina de asta Singer.Numai ca seria inceoe cu H cum imi amintesc.
Oare cat valoreaza?Nu mai stiu cat ii de vechi?Oare dupa ce merge valoarea lor?Numai dupa vechime sau sunt si cateva exemplare mai speciale?
Am citit despre mai multe articole cu teapa,dar cred ca mai sunt si oameni normali care chiar sunt coletzionari.
Nu?
O zi buna va doresc!
2008-06-26T19:24:49+0300 at 7:24 pm
Oameni buni e teapa, ramaneti fara bani…
2008-07-08T11:38:22+0300 at 11:38 am
dar cum stim care sunt seriile care valoreaza ceva bani, aveti vreo idee . cam toti avem cite o masine de cusut singer dar nimeni nu stie care sunt seriile care valoreaza cu adevarat. daca are cineva vreo informatie despre seriile astea sa le posteze ca sa stim si noi poate poate
nu ma indoiesc ca sunt tepari printe cei care pretind ca vor sa cumpere aceste masini dar sa fim seriosi suntem romani o modalitate de a face avere pe astfel de inselaciuni este convenabil pentru uni fara scrupule. va salut cu respect si astepr respuns cu seriile acelea
2008-07-08T12:44:37+0300 at 12:44 pm
Iti spun eu care sunt seriile care conteaza, dar intai trebuie sa depui 1.000 de euro in contul meu ….
2008-07-08T12:48:22+0300 at 12:48 pm
:))))))))))))
asa astepta fiecare sa primeasca un cec care sa-i scape de probleme. Nu ne invatam nicicum, ba un caritas, ba un fni, ba ai castigat la loterie desi n-ai participat, ba iti trimite unu din nigeria, omu e curios:’ sa vedem ce se intampla’
NU ne putem invata minte nici cum. Mereu o sa auzi pe unu care stie el pe cineva care a castigat asa.
2008-07-15T16:18:51+0300 at 4:18 pm
am sieu una serie f 2891043 o vand 0766467887
2008-07-15T16:34:14+0300 at 4:34 pm
Oameni buni nu va mai lasati PACALITI.
Nu mai dati datele persoanale ca ramaneti FARA BANI.
2008-07-18T10:48:54+0300 at 10:48 am
Hai sa lamurim pt totdeauna problema:
NU VI SEPARE CIUDAT CA PE E-BAY SE VAND CU 20 DE LIRE SI ASTIA ZIC CA DAU PE ELE JDEMII DE EURO?
SUNTETI NEBUNI?
2008-07-21T10:13:35+0300 at 10:13 am
Se pare k lumea e asa inebunita dupa bani incant dupa c vad aici k e teapa tot mai intreaba cat valoreaza masina lor.:)))
Puneti umarul la treaba si lasati tampeniile.
Banii nu se fac asa.:)))
2008-07-21T21:04:21+0300 at 9:04 pm
Vand masina de cusut Singer…Nu e vrajeala…Contactati`ma la id de messenger
just_shoava_vl
2008-07-21T21:43:31+0300 at 9:43 pm
Ai avut mare dreptate, The GOD
2008-08-05T15:07:04+0300 at 3:07 pm
m-am uitat la familii in impas, pe tvr 2, si aveau astia un consultant financiar . familia vanduse masina singer pe 2 milioane ca aveau nevoie de bani si de fapt valora mii de euro. nu e nici o pacaleala, nu mai vorbiti fara sa stiti,. sunt cretini astia care fac oferte false. aici sunt de acord, dar masinile chiar valoreaza, eu incerc s-o vand pe a mea, daca reusesc va anunt si pe voi.
2008-08-05T15:07:50+0300 at 3:07 pm
capish?
2008-08-05T15:53:50+0300 at 3:53 pm
Tu incearca, insa sa nu crezi pe nimeni ca “trebuie sa platesti niste bani” ca sa iti cumpere cinev masina. Sau ca castigi mai mult daca cumperi tu inca una.
2008-08-07T15:07:03+0300 at 3:07 pm
Imi spuneti si mie va rog unde gasesc seria masinii? Si daca are cineva niste poze cu ele sa vad cum arata?
2008-08-19T11:59:10+0300 at 11:59 am
domnu dan …da am sunat si eu si mi-a zis ca trebuie sa merg la banca sa platesc o suma de 650 …ca sa imi faca certificat de notificare …si pe urma imi vor da banii ….ce ziceti e teapa sau nu …?:))
2008-08-19T19:44:49+0300 at 7:44 pm
Clar e teapa
2008-08-21T10:58:26+0300 at 10:58 am
am si eu o masina de cusut marca singer de vanzare si vreau so vand pentru cea ce este nu cu dubluri cum cere tepari masina este maraca siger din marea britanie de peste trei generati dela cina am primito si este manuala nu la picior cutia este din lemn de chiparos si seria f. am sunat la un cuparator din punlitim si mia cerut dublura miam dat seama cai tepar si iam spus si a anchis tel. nu ecsista duplura lucrurile sant diferita si hiar unicate unele masini am vorbit cu cine stie sant unicate cine vrea sa cumpere asta e masina vrei so cupri da sau nu daca nu ceau si gata cand o da la antors e clar ca teapa deci cut un colectionar serios la care sami vand masina am si numar de telefon 0771206286 rog seriozitate poate stit voi pe cineva serios cu asa ceva chiar vreu so vand
2008-08-22T12:34:00+0300 at 12:34 pm
Da ai foarte foarte mare dreptate … eu am o masina de cusut foarte veche … si am gasit un anunt in ziar … dupa kare m-am apucat sal sunt pe respectivul care a dat anuntul acesta fiind un german … in fine ajunseram la dadul seriilor i-am dat seria si imi spoona sa il sun intr-o jum de ora … de astfel cum am si facut… acesta imi spoone k masina mea adika dc capul masini valoreaza 90 000 euro … sincer am fost foarte happyyy dar imi spoone k tr sa gasesc si capul unei alte masini kare are o seria care impreunata cu seria masini mele valoreaza 90 000 altfel nu in fine imi spoone k stie unde se afla masina cealalta imi da un nr de tel. dar un lucru e culmea eu stau in gorj iar acest om face licitatia chiar in gorj si cealalta masina se afla in sibiu dc o iau logic e ceva ciudat licitatia tinanduse si urmatoarea zii ff ciudat . in fine sun la nr. kre mi la dat acel om “colectionar de masini vechi” la kre imi raspunde o doamna si imi spoone k dc vreau masina sa-i dau 10 000 euro un fel de avans bine inteles k nu am avut de unde sai dau banii si am renuntat dar totusi ma gandeam sa ma duc sa ii cumpar doamnei masina k pe urma eu sa o vand cu 90 000 :d da dc ti-am vazut anuntu eu iti multumesc k mi-ai deschis mintea si mai bn imi tin io masina aks MULTUMESC! si sper sa luati si altii aminte din greseli
2008-08-22T15:10:37+0300 at 3:10 pm
ce tare frate,
2008-08-22T15:13:53+0300 at 3:13 pm
sunt niste escroci de mana a doua,eu am vb acum 10 min cu unu’ si mi=a oferit 385.000 euro pt maina de la bunica…dar…dupa aceea mi-a spus ca trebuie sa deun 5 milioane intr-un cont bancar.astia ne cred niste fraieri,eu zic sa le facem un flagrant si sa-i dam in gat politiei cand ne intalnim cu ei pt presupusa tranzactie…va bagati?sunt din buc.va pup
2008-08-23T20:40:35+0300 at 8:40 pm
am si eu o masina de cusut ,marca Singer ,astept oferte. Tel.0742.854.999.
2008-08-23T22:05:09+0300 at 10:05 pm
Vrei si tu sa ramai fara bani sau ce?
2008-08-24T10:59:57+0300 at 10:59 am
treaba asta cu seria F este f. adevarata, in sensul ca cel care are intradevar o masina cu seria F este norocosul care a fost ales drept fraier cu F mare.
asa ca fugi repede si verifica dak ai o masina Singer in casa. Esti nprocos? Are initiala ta?
2008-08-28T21:58:08+0300 at 9:58 pm
toate anunturile din ziare sunt tepe….nu exista nici o serie F….. sau orice altceva
nu aruncati bani…
mai bine jucati la loto….sau datii la cei saraci….veti fi mai fericiti… sigur
2008-08-29T21:07:37+0300 at 9:07 pm
cred ca m-am facut cu un lamborghini din platina!!!!! am sunat azi “la firma austriaca”,mi-a raspuns o tipa…i-am dat seria y34…mi-a spus sa revin peste 3 minute….mi-a raspuns un barbat…da dle,masina dvs este catalogata la 480000EURO!!!!(n-ati facut inca infarct?)..ma mai intreaba si daca accept atata… dar sa obtin un certificat de autentificare…ne intalnim la banca cu avocatul lui sa depun 1000roni ca-l obtine el…
i-am spus ca daca-i serioasa treaba ne intalnim marti….”cum domnule,sa nu fie?ce ne jucam de-a telefoanele?” Stiu ca va este ciuda ca mi-au oferit mie cel mai mare pret,dar fiti linistiti,mie mi-e si mai ciuda ca nu o sa am un lamborghini…
altfel,ma intriga faptul ca politia nu-i ia la intrebari pe cei care dau anunturile de atatia ani.Ar fi trebuit sa realizeze flagrant pentru fiecare anunt.
sugerez sa se faca o lista,daca exista totusi cazuri concrete,cu cei care au vandut masini de cusut pe sume apreciabile in valuta ca sa apreciem adevarata dimensiune a excrocheriei.
seara buna la toti…ca eu nu o sa am asa ceva..doar am pierdut un lamborghini…tepari nenorociti.
2008-09-05T18:34:29+0300 at 6:34 pm
am de vanzare o masina de cusut dak e cineva interesat…ajtept sa fiu contactat.multumiri anticipate
2008-09-05T22:16:49+0300 at 10:16 pm
aaa, pai iti dau eu 50.000 de euro pe ea. Dar trebuie sa platesti in contul meu 1.000 de euro taxe.
2008-09-09T12:35:23+0300 at 12:35 pm
sunt de acord daca primesc mai intai banii de la tine;)
2008-09-09T12:37:16+0300 at 12:37 pm
esti de acord asa?k altfel eu nu sunt.am auzit si u de multe tepe dinastea;)
2008-09-09T13:08:05+0300 at 1:08 pm
Da , sunt de acord. Dar pentru ca sa iti dau banii, tu trebuie sa imi achiti inainte doua masini cu aceeasi serie…
2008-09-10T14:26:58+0300 at 2:26 pm
de ce nu le achiti tu din bani pe care ejti dispus sa mi-i dai mie?daca ai cheltuieli mari,mie imi convin si 45 000.facem asa daca vrei.ca eu am interes sa o vand si tu sa o cumperi.asta daca nu faci vre-o gluma.eu in nici un caz nu fac.
2008-09-10T14:36:20+0300 at 2:36 pm
Mai, tu nu pricepi ca este o mare TEAPA? Nu iti da nimeni doi bani pe masinile alea. Tot ce se spune este ca sa te pacaleasca. SA iti ia banii.
Citeste tot textul original, sa vezi ce au patiti aia saracii, au ramas fara bani…
2008-09-15T23:00:14+0300 at 11:00 pm
am si eu o masina dinasta de cusut si ma intereseaza unde are seria aia ca eu nu o gasesc si daca e interesat cineva e de vanzare daca va intereseaza 0720346528
2008-09-17T11:58:17+0300 at 11:58 am
Da va spun eu ceva in legatura cu aceste masini de cusut:de exemplu in Ungaria masinile astea de cusut nu au nici o valoare( doar un pretz de nimic intre 15.000-35.000 de forintzi adica in lei noi 225-525).Am o cunostintza care este un profeszor de filologie istorie …etc si vorbisem cu el despre cum se trage tzeapa pe la noi in Romania cu masinile astea de cusut.S-a uitat el pe undeva nu stiu unde ca intradevar exista masini de cusut singer valoroase foarte valoroase in Europa doar numa’47 de bucatzi.Deci exista o serie limitata…….. da …………in care partea mecanica interioara a masinii este fabricata din Platina…..si ce e mai important…ACESTE 47 DE MASINI DE CUSUT SINGER NU SUNT INSERIATE —nu au nici o serie………asa ca ar trebui invatzati romanii sa nu se mai duca la pomu’ laudat cu sacu’….
2008-09-17T21:10:02+0300 at 9:10 pm
vrajeli k mashinile astea
2008-09-23T20:42:25+0300 at 8:42 pm
da se observa clar ca nu este lucru serios. ce este mai important de observat este faptul ca se stie cite ceva despre aceste masini cu mecanism din plata dar fara serie. si la mine se gasesc 3 masini de cusut singer ff vechi si am sunat si mi-a raspuns un german dar mi s-a raspuns direct ca nu-l intereseaza seriile care le au cele 3 masini in rest Dumnezeu cu mila
2008-09-28T19:19:13+0300 at 7:19 pm
am patit-o si eu,numai ca am pierdut 150 ron.am sunat la un tip care cumpara mas. de cusut i-am spus seria masinii,mi-a spus ca face 120.000$,am pus botu” si am luat teapa. noroc ca m-am oprit la timp
2008-10-06T01:48:22+0300 at 1:48 am
Foarte usor. In caz ca tot sunteti nehotarati. Cand dati anuntul, spuneti asa : ” Vand masina Singer cu Seria: xxxx dar nu trimit bani avans, nu ma deplasez din oras si nici nu sun la telefon. Esti interesat: MA SUNI, stabilim, te astept la mine acasa cu banii si gata..daca nu LA REVEDERE”. si un telefon la politie n-ar strica:) . Dar in cazul in care nu-ti respecti promisiunile cu telefonul,deplasatul si trimisul baniilor : TE-AI ARS!! Indiferent cat de tentanta ar fi oferta.
2008-10-17T13:25:41+0300 at 1:25 pm
aveti grija ca mai nou sint bune si masinile Ileana Nicoleta.Teapa mare i-as nimici.
2008-10-22T12:15:52+0300 at 12:15 pm
FRATILOR am si eu ceva de spus . Ca tot omul stringator eu am 3 masin vechi de cind lumea si vad un nr. de tel. mare colectionar cumpara masini vechi si ma apuc sa sun si eu ca tot omu imi raspunde un tip si vrea sa ii dau serile de la masini dar in maomentul cind le-am dictat nu trecuse nici 2 secunde la care imi spune ca :felicitari d-le masinila valoreaza 385000 euro ” pina aici ok dar ma intreaba daca am certificat de autenticitate la care “clar ca nu am ” am spus ca nu si cum pot sa il obtin! ei aici vine partea tare ca firma lor e singuraa din tara care poate sa elibereze un astfel de certificat si ca eu tr. sa platesc 1200 lei in contul unui expert de-al lor inainte de achizitie . e clar ca e teapa apropos firma e din Brasov srt. Muresenilor nr. 7AP.6 (DACA eczista adresa respectivain Brasov) culmea e ca sa cam incurcat cind mi-a dictat adresa si firma se numea sc Furnier SRL Fratilor haideti sa ii bagam la BULAU pe sarlatani astia . eu sunt dispus sa colaboram si am si ceva cunostinte la crima organizata . Astept parerile voastre .FERITIVA DE TEPE.
2008-10-22T14:54:06+0300 at 2:54 pm
Voi…adik unii oameni sunt si mai prosti asa …aiurea …ce teapa…k nu e nicio teapa….cum un prieten de al meu a vandut o masina Singer si a luat 423.000 de euro…si nu a luat nicio teapa…aiurea…este adevarat k a depus 12 milioane de lei vechi in contul unui domn….si pana la urma s-a ales cu o gramada de bani.Nu va mai cacati atat pe voi k nu este nicio teapa;)
2008-10-22T14:56:00+0300 at 2:56 pm
aaaa…si ala de la 72 vezi k eczista se scrie exista;)
Grea limba romana asta;)
2008-10-22T15:01:38+0300 at 3:01 pm
domnu` Dan contactati-ma la nr de tel 0731219743 ptr k am o masina singer de peste 80 de ani
2008-10-22T18:19:27+0300 at 6:19 pm
cand o sa ne si demonstrezi o sa te credem, pana una alta ii credem pe toti ceilalti care au luat tepe si nu au nici un motiv sa minta. sau grasule, te apuci de afaceri cu masini de cusut? sau de tepe?
2008-10-22T18:45:01+0300 at 6:45 pm
am vrut si eu sa imi vand azi masina de cusut pe 380 de mii de euro la un anunt in ziar dar m am gandit ca e mai bine sa imi cos linistit ciorapii la masina
2008-10-22T20:31:33+0300 at 8:31 pm
Eu o am pe cea cu seria pereche. Astept banii in cont.
2008-11-03T11:07:17+0200 at 11:07 am
vand masina singer de peste 100 ani vechime astep raspuns la nr 0766812865
2008-11-03T16:28:10+0200 at 4:28 pm
eu chiar azi am sunat la un nr. de telefon si mi-a raspuns o doamna (care zice-se e secretara domnului din elvetia care se ocupa cu vanzarea-cumpararea de masini vechi singer) si mi-a spus ca trebuie sa depun pentru autentificare, suma de 500lei; firma se numeste vezi Doamne SC Furnier, cu sediul in Brasov, str.Muresenilor nr.7, iar doamna secretara, in momentul in care i-am spus ca sunt hotarat sa imi vand masina de cusut, insa nu dispun de cei 500 lei si sunt de acord sa imi opreasca din cei 180.000 euro (cat valoreaza masina), mi-a raspuns ca nu se poate ca pt.ei suma de 500 lei reprezinta o garantie a faptului ca nu ii pun degeaba pe drumuri si nu cheltuie aiurea, iar daca toata afacerea ar fi teapa, politia i-ar putea ridica in 24 de ore (merci, dupa ce imi pierd eu banii, nu?); pai cum poti sa crezi ca iti da cineva o suma atat de mare, insa iti cere anterior o alta suma de bani?! E CLAR TEAPA, MARE TEAPA, insa e foarte suparator ca politia nu ia masuri.ce e de facut in cazul asta, fratilor?
2008-11-04T08:23:20+0200 at 8:23 am
si eu am incercat sa vand una si am platit 380 de lei telefonul
asa ca mare grija
2008-11-04T12:48:46+0200 at 12:48 pm
akum 5 minute am sunat la unul acre parea strain.in anuntz spunea k este german.mi-a spus sa ii zic seria .a mea incepe cu f..e din 1914..am gasit anul si catalogul cu seriile pe net ,tot azi la adresa singerco.com
dupa ce i-am zis seria omu i-a zis sa il sun in 1ora max k sa imi spuna rezultatul.l-am sunat shi mi a spus k nu e seria pe care o cauta el..eu as mai fii avut cateva intrebari pt el dar prietena mea i-a inchis telefonul prea repede…
2008-11-04T13:41:27+0200 at 1:41 pm
am si io o amsina de cusut singer si as dori so dau la un pret de f convenabil si nici nu ma intereseaza suma cum fac sa scap de ia :))) ma gasiti pe numaru asta de tel0762277125.multumes mult
2008-11-04T20:57:54+0200 at 8:57 pm
TAPA FRAIERILOR
2008-11-05T03:11:41+0200 at 3:11 am
haha asta de la 12 e amuzant tare
”daca e o serie valabila el isi poate transfera banii direct in contul lui! pur si simplu nu il intereseaza fierotania aia!asadar voi ai puteti imbogatii pe acesti excroci”
stiu ca e cam vechi postu’ lui da ma face sa rad
1.in 1939 cand a inceput razboiu nu prea se mai faceau masini de cusut,ca se apucara de facut tancuri
2.evrei nu faceau nimic special in lagare…nemtii ii faceau pe ei sapun^^
3.pune mana pe ori ce factura vrei tu si acolo scrie datele firmei de la care ai cumparat printre care si numaru de cont,chiar si banca la care e deschis contu:D…no mergi si le scoate banii acu
bai fratzica…
2008-11-05T03:15:08+0200 at 3:15 am
apropo…nu sunt eu sherlock holmes dar ar putea fi prinsi astia daca ii prinzi pe aia care lipesc afisele :DDD si le dai bufu’ la aia pana te duc la aia mari
2008-11-05T11:08:26+0200 at 11:08 am
Da, am auzit si eu despre aceste vanzari-cumparari, nu stiu ce sa cred, dar pana la urma cred ca este o mare TEAPA!
2008-11-05T19:20:56+0200 at 7:20 pm
salutare…se pare ca astfel de anuntiri exista…azi ce am sunat la un nr de tel(dupa ce am citit un pik p’acilea) care zicea ca daca ii dau seria de la masina imi poate spune dak e “seria castigatoare” in maxim maine dupa orele 11 ,l-am intrebat pe omuletul care mi-a raspuns ca ce ar trebui sa fac dak ar fii seria dorita de ei si mi-a raspuns simpatic ca toata tranzactia(actul de vanzare-cumparare) se va face undeva in brasov in centru la nusj ce banca.l-am mai intrebat daca toata chestia e legala si dak as putea sa-i faca o vizita si avocatul…si ghici ce …o fost de acord…acu ramane sa vad ce o fi in capul lor …tzaeapa sa nu ramane de vazut… revin cu detalii maine multumesc anticipat!!!
2008-11-05T19:36:13+0200 at 7:36 pm
lasati dracu caterink asta si ami terminatio odata k bulangii astea vor daoar sa le bagam banii in cont si asii ia mana de pe noi va rog sa nu puneti botuu la astea
2008-11-09T18:46:07+0200 at 6:46 pm
salut.sint croitor si mecanic de masini de cusut.va pot spune ca producatorul masinilor nu avea nici un interes si nici un avantaj sa foloseasca metale rare in fabricarea masinilor datorita costurilor de fabricatie mari la care se ajungea si a rezistentei scazute a acestor metale la uzura prin frecare.e posibil ca cineva sa fi schimbat pisele cu piese din metele pretioase (ceea ce este dificil de realizat pt ca implica un intreg proces de prelucrare prin aschiere a axelor,bucselor si a camelor,proces cu pierdere mare de material si timp lung ce executie) pentru a le putea transporta!black3ye5,in 12 05 2008,spunea ca a vindut o masina ce avea o placa de 8 kg de platina inauntru,cu 50.000 euro.vreau sa spun ca o masina de cusut din aceasta categorie cintareste aproximativ 4-7kg depinde de marime.intradevar sint cautate unele serii de catre colectionari si vinzatorii de antichitati.aceste serii au un pret mai mare datorita vechimei,locului unde au fost fabricate(pt ca au fost fabricate in mai multe tari)si a numarului de bucati din seria respectiva.teparii cauta o anumita serie pentru a identifica mai usor posesorul masinii cu seria apropiata a posibilului vinzator.asa ca luativa gindul de la cistiguri fabuloase peste noapte.sa fie intreaga din platina si aur ca nu poate ajunge la un asemenea pret!eu vreau sa cumpar una pt mine,de decor(am cu ce sa lucrez),dar nu ma intereseaza seria si nu dau mai mult de 100-150 ron pe ea ca nu merita!
2008-11-10T11:22:03+0200 at 11:22 am
AM O MASINA CUSUT ESTI INTERESAT AM UN SINGHER
2008-11-10T14:50:11+0200 at 2:50 pm
de unde esti? eu momentan nu sint in tara. cind ma intorc putem vorbii. eu sint din cluj. daca nu e prea departe sint interesat. la ce pret o dai?
2008-11-13T21:13:17+0200 at 9:13 pm
NU FITI FRAIERI ASTEA NU SUNT POVESTI SUNT FOARTE MULTE MASINI SINGHER MAI PUTINE ZINGHER ASTEA SUNT F.RARE SI NU TOATE AU COMPONENTELE RESPECTIVE PT A VALORA SUME MARI.AU O SERIE ALEA VALOROASE PE CARE NU O STIE MAI NIMENI.CAUTATI SI INTREBATI MULT